Regulamin

Sklep internetowy predent.pl, prowadzony jest przez Warsaw Dental Shop Karol Gilun z siedzibą w Warszawie, ul. Patriotów 243, 04-852 Warszawa, NIP 9512269879, REGON 369742276, telefon +48 459 30 30 40,  adres e-mal biuro@predent.pl


1. WARUNKI OGÓLNE :

  • Przedmiotem sprzedaży są towary wymienione wyłącznie w cenniku przedstawionym w sklepie internetowym w chwili składania zamówienia.
  • Ceny podane w naszym sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego
  • Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  • Ceny towarów są podawane w złotówkach, zawierają one podatek VAT, nie zawierają natomiast kosztów przesyłki.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian.
  • Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza.
  • Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów towarów.
  • Istnieje telefoniczna możliwość dokonania zmian we wcześniej złożonym zamówieniu lub rezygnacji z zamówionych towarów ( jeśli przesyłka nie została wysłana ).
  • We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
  • Kupujący rejestrując się w sklepie internetowym wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą e-mailową.
  • Oferta sklepu przeznaczona jest tylko osób które prowadzą działalność, bądź są reprezentantami firmy (tylko faktura VAT)
  • Nie wystawiamy paragonów fiskalnych
  • Osoby składające zamówienie, które nie prowadzą działalności bądź nie są reprezentantami firmy opłacające zamówienie przez płatność natychmiastową "Cashbill" otrzymają zwrot płatności pomniejszoną o prowizję pośrednika pieniężnego.

2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY :

  • Dostawa towaru pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 1-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  • Czas dostawy zależy od:

    Formy zapłaty:
    - Przelew ( czekamy na wpływ środków na konto )
    - Wysyłka za pobraniem
    - Gotówka ( odbiór w sklepie )

    Dostępności towaru:
    -
    Chwilowy brak produkt na rynku
    - Przerzuty międzymagazynowe
    - Specyfika produktu – „na zamówienie”
  • Braku kontaktu z Klientem w celu sprecyzowania zamówienia lub poprawności danych.
  • Czasu złożenia zamówienia: do godz. 13.00 – wysyłka tego samego dnia, po godz. 13.00 – wysyłka dnia następnego.
  • Czas dostawy paczki zależy również od wybranego przez Państwa sposobu wysyłki. Paczki wysyłane kurierem doręczane są następnego dnia roboczego. 
  • Wysyłki realizujemy za pośrednictwem: 
  • - Kuriera – InPost        
    - Zamówione towary można odebrać osobiście w naszym sklepie w Warszawie ( prosimy o wcześniejsze zgłoszenie )
  • W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki bądź podania błędnego adresu przez Klienta, sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu przesyłki w obie strony.

 

3. KOSZT WYSYŁKI

  • Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 500,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta - 17 zł brutto przy przedpłacie, 20 zł za pobraniem 
  • Na terenie kraju – dostawa GRATIS ( przy zamówieniu powyżej 500 PLN brutto ).
  • Przesyłki wysyłamy kurierem InPost
  • Koszt przesyłek zagranicznych są ustalane indywidualnie

4. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
    1. zapłata za pobraniem ( tylko do 5000zł ) - u kuriera w chwili odbierania przesyłki
    2. Przedpłata przelewem
    3. W przypadku zamówienia przekraczającym 5000 zł brutto , część lub całość kwoty należy przelać na nasze konto. Ewentualna różnica będzie stanowić kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki.

5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY

  • Reklamowany towar musi być zakupiony bezpośrednio w naszym sklepie.
  • Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego WADY UKRYTEJ, a nie powstałej na skutek uszkodzenia mechanicznego, chemicznego, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
  • Produkt musi być dostarczony w komplecie tj. w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi akcesoriami, dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony. Produkt musi zawierać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne.
  • Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru.

6. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE

  • Klienci, którzy dokonali zakupu artykułów w PREDENT mają prawo zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez Klienta konto bankowe w ciągu 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy oraz odesłania towaru do naszej firmy. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać „ZWROT”.
  • Procedura zwrotu towaru :
    1. Klient przesyła do PREDENT oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
    2. PREDENT weryfikuje zasadność zwrotu
    3. Klient dostarcza zwracany towar do PREDENT osobiście bądź wysyłając na swój koszt firmą kurierska.
    4. PREDENT weryfikuje stan artykułu.
    5. PREDENT zwraca pieniądze na konto kupującego w ciągu 14 dni.

UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania, zerwana folie, usunięte zabezpieczenia itp. ) będą zwracane do nabywcy na jego koszt

  • Reklamacje:
  1. Reklamacje można zgłaszać bezpośrednio do Sprzedawcy.
  2. Prosimy o podanie w opisie reklamacji wszystkich szczegółów dotyczących Towaru i okoliczności reklamacji.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni o dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail Klienta.
  4. Towary podlegają zwrotowi w przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem lub wady Towaru.
  5. Każdy towar w ramach zgłoszonej reklamacji otrzyma zwrotnie Numer zlecenia reklamacyjnego, który należy zamieścić na liście przewozowym
    w polu UWAGI lub w widocznym miejscu na paczce. Przesyłki, na których nie będzie zamieszczonego numeru zlecenia reklamacyjnego, nie zostaną przyjęte do serwisu i wrócą do Klienta, który zostanie obciążony kosztami transportu (w obydwie strony) nieoznaczonej przesyłki.
  6. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
  7. Towar należy wysyłać kompletny, koniecznie z akcesoriami, które mają wpływ na jego funkcjonalność, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
  8. Do towaru musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
  9. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie oryginału gwarancji lub kserokopii faktury zakupu. W przypadku braku dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie PREDENT możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie PREDENT i podlega naprawie gwarancyjnej. Pracownik PREDENT ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości.
    • Sposób wysłania towaru do naprawy gwarancyjnej:
  • Klient będący Konsumentem może wysłać towar na koszt firmy PREDENT za pośrednictwem firmy spedycyjnej InPost (wysłany towar musi być ubezpieczony i bezpiecznie zapakowany). Po naprawie towar zostanie odesłany również na koszt firmy PREDENT.
      • Klient będący przedsiębiorcą wysyła towar na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej, po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy PREDENT.
  • Wysłanie do Działu Reklamacji przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obydwie strony.
  • Jeżeli sprzęt dostarczony do PREDENT okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, PREDENT pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki..
  •  

Zamówienia
można składać telefonicznie, lub e-mailem
Sprzedaż wysyłkowa na terenie całego kraju.
Zamówienia telefoniczne w godz. 10:00 - 17:00

Kontakt
Warsaw Dental Shop Karol Gilun
Predent.pl 
 
  Numer Konta: 68 2490 0005 0000 4530 2082 6504
      
04-852 Warszawa, ul. Patriotów 243     
tel.: +48 459 30 30 40
e-mail: biuro@predent.pl