Sklep internetowy predent.pl, prowadzony jest przez Warsaw Dental Shop Karol Gilun z siedzibą w Warszawie, ul. Patriotów 243, 04-852 Warszawa, NIP 9512269879, REGON 369742276, telefon +48 459 30 30 40, adres e-mal biuro@predent.pl
1. WARUNKI OGÓLNE :
- Przedmiotem sprzedaży są towary wymienione wyłącznie w cenniku przedstawionym w sklepie internetowym w chwili składania zamówienia.
- Ceny podane w naszym sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego
- Przed rozpoczęciem zakupów prosimy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Ceny towarów są podawane w złotówkach, zawierają one podatek VAT, nie zawierają natomiast kosztów przesyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian.
- Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza.
- Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów towarów.
- Istnieje telefoniczna możliwość dokonania zmian we wcześniej złożonym zamówieniu lub rezygnacji z zamówionych towarów ( jeśli przesyłka nie została wysłana ).
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Kupujący rejestrując się w sklepie internetowym wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą e-mailową.
- Oferta sklepu przeznaczona jest tylko osób które prowadzą działalność, bądź są reprezentantami firmy (tylko faktura VAT)
- Nie wystawiamy paragonów fiskalnych
- Osoby składające zamówienie, które nie prowadzą działalności bądź nie są reprezentantami firmy opłacające zamówienie przez płatność natychmiastową "Cashbill" otrzymają zwrot płatności pomniejszoną o prowizję pośrednika pieniężnego.
2. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN DOSTAWY :
- Dostawa towaru pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 1-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Czas dostawy zależy od:
Formy zapłaty:
- Przelew ( czekamy na wpływ środków na konto )
- Wysyłka za pobraniem
- Gotówka ( odbiór w sklepie )
Dostępności towaru:
- Chwilowy brak produkt na rynku
- Przerzuty międzymagazynowe
- Specyfika produktu – „na zamówienie”
- Braku kontaktu z Klientem w celu sprecyzowania zamówienia lub poprawności danych.
- Czasu złożenia zamówienia: do godz. 13.00 – wysyłka tego samego dnia, po godz. 13.00 – wysyłka dnia następnego.
- Czas dostawy paczki zależy również od wybranego przez Państwa sposobu wysyłki. Paczki wysyłane kurierem doręczane są następnego dnia roboczego.
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem:
- - Kuriera – InPost
- Zamówione towary można odebrać osobiście w naszym sklepie w Warszawie ( prosimy o wcześniejsze zgłoszenie )
- W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki bądź podania błędnego adresu przez Klienta, sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu przesyłki w obie strony.
3. KOSZT WYSYŁKI
- Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 500,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta - 17 zł brutto przy przedpłacie, 20 zł za pobraniem
- Na terenie kraju – dostawa GRATIS ( przy zamówieniu powyżej 500 PLN brutto ).
- Przesyłki wysyłamy kurierem InPost
- Koszt przesyłek zagranicznych są ustalane indywidualnie
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
- zapłata za pobraniem ( tylko do 5000zł ) - u kuriera w chwili odbierania przesyłki
- Przedpłata przelewem
- W przypadku zamówienia przekraczającym 5000 zł brutto , część lub całość kwoty należy przelać na nasze konto. Ewentualna różnica będzie stanowić kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki.
5. GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY
- Reklamowany towar musi być zakupiony bezpośrednio w naszym sklepie.
- Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego WADY UKRYTEJ, a nie powstałej na skutek uszkodzenia mechanicznego, chemicznego, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
- Produkt musi być dostarczony w komplecie tj. w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi akcesoriami, dokumentami i innymi elementami z którymi został do Państwa dostarczony. Produkt musi zawierać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne.
- Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru.
6. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE
- Klienci, którzy dokonali zakupu artykułów w PREDENT mają prawo zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny artykułu zwracamy na podane przez Klienta konto bankowe w ciągu 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy oraz odesłania towaru do naszej firmy. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać „ZWROT”.
- Procedura zwrotu towaru :
- Klient przesyła do PREDENT oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- PREDENT weryfikuje zasadność zwrotu
- Klient dostarcza zwracany towar do PREDENT osobiście bądź wysyłając na swój koszt firmą kurierska.
- PREDENT weryfikuje stan artykułu.
- PREDENT zwraca pieniądze na konto kupującego w ciągu 14 dni.
UWAGA! Produkty noszące jakiekolwiek ślady używania ( zarysowania, zerwana folie, usunięte zabezpieczenia itp. ) będą zwracane do nabywcy na jego koszt
- Reklamacje można zgłaszać bezpośrednio do Sprzedawcy.
- Prosimy o podanie w opisie reklamacji wszystkich szczegółów dotyczących Towaru i okoliczności reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni o dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail Klienta.
- Towary podlegają zwrotowi w przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem lub wady Towaru.
- Każdy towar w ramach zgłoszonej reklamacji otrzyma zwrotnie Numer zlecenia reklamacyjnego, który należy zamieścić na liście przewozowym
w polu UWAGI lub w widocznym miejscu na paczce. Przesyłki, na których nie będzie zamieszczonego numeru zlecenia reklamacyjnego, nie zostaną przyjęte do serwisu i wrócą do Klienta, który zostanie obciążony kosztami transportu (w obydwie strony) nieoznaczonej przesyłki.
- Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
- Towar należy wysyłać kompletny, koniecznie z akcesoriami, które mają wpływ na jego funkcjonalność, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
- Do towaru musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
- Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie oryginału gwarancji lub kserokopii faktury zakupu. W przypadku braku dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie PREDENT możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie PREDENT i podlega naprawie gwarancyjnej. Pracownik PREDENT ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości.
-
- Sposób wysłania towaru do naprawy gwarancyjnej:
- Klient będący Konsumentem może wysłać towar na koszt firmy PREDENT za pośrednictwem firmy spedycyjnej InPost (wysłany towar musi być ubezpieczony i bezpiecznie zapakowany). Po naprawie towar zostanie odesłany również na koszt firmy PREDENT.
-
- Klient będący przedsiębiorcą wysyła towar na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej, po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy PREDENT.
- Wysłanie do Działu Reklamacji przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obydwie strony.
- Jeżeli sprzęt dostarczony do PREDENT okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, PREDENT pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki..
-
Zamówienia
można składać telefonicznie, lub e-mailem
Sprzedaż wysyłkowa na terenie całego kraju.
Zamówienia telefoniczne w godz. 10:00 - 17:00
Kontakt
Warsaw Dental Shop Karol Gilun
Predent.pl
Numer Konta: 68 2490 0005 0000 4530 2082 6504
04-852 Warszawa, ul. Patriotów 243
tel.: +48 459 30 30 40